Поширені запитання

Процес бронювання

Скільки коштує бронювання?

Ціна квитка вказана безпосередньо при виборі рейсу. Також наша компанія пропонує безкоштовні бронювання. Можливість та кількість безкоштовних бронювань залежить від конкретного перевізника.

Прізвище та ім'я латиницею чи кирилицею?

Ваше прізвище та ім'я необхідно вказувати транслітерацією відповідно до Вашого паспорта громадянина України для виїзду за кордон чи його аналогу для громадян інших країн.

Прийнятним вважається введення Вашого прізвища та імені кирилицею відповідно до паспорта чи іншого документа, що посвідчує особу.

Чи обов'язково роздруковувати підтвердження/квиток?

Ні, не обов'язково. Достатньо номера резервування, який складається з 16 символів(цифр, букв латинського алфавіту та інших символів включаючи знаки плюс - "+", мінус - "-", дорівнює - "=", підкреслення "_" та коса риска - "/").

Також достатнім буде показати смс-повідомлення (повідомлення на Viber від наших менеджерів).

Який формат введення номера телефону?

Номер телефону необхідно вводити в міжнародному форматі. Для номерів України це +380ХХХХХХХХХ, для Польщі - +48ХХХХХХХХХ

Питання щодо поїздки

Яким є максимальний дозволений об'єм та вага багажу?

Дозволяється безкоштовний провіз одного місця багажу розміром не більше 160см (довжина-ширина-висота), вага якого не перевищує 30 кг.

Додатковий багаж можна провозити лише за умови доплати та узгодження з нашими менеджерами. Ціна залежить від умов перевізника та уточнюється менеджером.

В якій валюті можна провести розрахунок?

Ціни вказані в гривнях, польських злотих або Євро. Розрахунок в разі купівлі квитка у нас на сайті проводиться в гривнях відповідно до комерційного курсу на момент купівлі.

У разі безкоштовного бронювання, ви можете провести оплату при посадці в гривнях та валюті країни відправлення чи прибуття. Сума є еквівалентом ціни в гривнях, розрахунок проводиться за курсом на момент відправлення та уточнюється безпосередньо водіями.

У мене змінилися плани. Як здати квиток?

У разі, якщо ви більше не плануєте їхати, прошу звернутися до нас з відповідним повідомленням, вказавши номер резервування.

Кошти, сплачені за резервування не повертаються.

Як мені зв'язатися з водієм?

Якщо виникла необхідність зв'язатись з водієм, звернутися до нас, ми надамо максимально розгорнуту відповідь на запитання та контакти водія.

Чи можна затримати відправлення автобуса?

Зазвичай автобуси слідують чіткому графіку. В разі, якщо ви запізнюєтеся, спробуйте максимально завчасно звернутися до нас, можливо перевізник зможе зачекати декілька хвилин.

Ми будемо намагатись вирішити це питання!

Інші запитання

Мені потрібно відправити передачу. Чи можу я це зробити?

Ми НЕ займаємося даним видом діяльності. Передачі це відповідальність виключно водіїв. Для вашої зручності, на нашому сайті ви можете знайти час та місце відправлення автобусів. В разі такої потреби - звертайтеся безпосередньо до водія!
Жодної допомоги чи гарантії стосовно передач ми НЕ надаємо

Скільки часу дійсне бронювання?

У разі безкоштовного бронювання ви отримуєте підтвердження бронювання. Менеджер зв'яжеться з вами протягом доби, за умови що ви вказали вірні дані (форма зв'язку - Viber, SMS або телефонний дзвінок). У разі якщо протягом 3 днів з моменту бронювання та/або за добу до відправлення нам не вдасться з Вами зв'язатися за вказаними номером телефону та email - ваше бронювання буде вважатися скасованим. Підтверджені менеджером та/або оплачені бронювання дійсні до моменту виїзду з вказаної початкової точки, якщо інше не вкаже менеджер.